Arson

一条狗

#Bonnie’s Mission#
Hey, I’m Bonnie, you wanna know how a girl like me get to survive in this death land? You get tough look, tough skin and tough arsenal, or you get killed and people care shit. Check my bitching combat motor, it took me a week to scavenge and assemble. Any creature dare come near would have a good taste of my lethal sand cannonballs. By the way, with my power boot on, I can open fire at the will of my toenails. A little tip for you, don’t mess with Bonnie.
Oh, I forget to say why I am here. See that hooded shadow over there at my post station. Yeah, that’s Abhorrent Bishop, I collect mission and bounty from him. Every time he will announce the mission in his deep guttural sound, like today “Coordinate (X, Y, Z), A Giant Lizard Is Attacking Camel Caravan, Take it Oooout! Free Fighter!”
I guess I’m gonna take off. Giant Lizard, is it? Check this baby out!
#邦妮的任务#
嗨,我是邦妮,想知道像我这样的女孩怎么在这死亡地带生存吗?你要够凶狠、身体构结实、武器够火力才行,不然就是死路一条,没人会帮你!瞧下我这终级战斗摩托,我可是刚当了一周的清道夫才将它造出来的。要是哪些野兽敢靠近试试,让它们沙炮吃个够。随便说一下,只要我穿上动力靴,我用脚趾头就可以开炮。奉劝你们一句,别惹邦妮!
差点忘了说我来这干嘛,瞧见那个在我通信站边上戴兜帽的黑影了吗?没错,那是僧恶主教,我从他这接收任务,领赏金。每次它都会用它低沉的喉音发布任务,就像今天这次,“坐标(X, Y, Z).一只巨型蜥蜴在攻击骆驼商队,干掉它!自由战士!”
差不多该出发了,大蜥蜴是吗?让你见识下我的新武器!

评论(2)

热度(45)

© Arson | Powered by LOFTER